Afgelopen vrijdag 19 juni hebben wij als team SVS Maandag Heren meegedaan met het Vonktoernooi. Er waren drie heren poules waarin vijf teams per poule waren ingedeeld. Wij waren ingedeeld bij Pappe & Zn, IAMS, Raab Karcher en Feyen BV. De voorrondes hebben wij allemaal met winst kunnen afsluiten waardoor wij poulewinnaar werden.

Er gingen slechts vier teams over naar de volgende ronde, dat waren de poulewinnaars en de beste nummer twee uit alle drie de poules. Wij moesten tegen de beste nummer twee en dat was toevallig het team van Feyen BV uit onze eigen poule. Nadat Feyen BV voor de wissel nipt van ons won hebben wij na de wissel toch de wedstrijd in ons voordeel kunnen beslissen. Hierdoor mochten wij spelen in de finale om de eerste of tweede plaats tegen het team van Gebroeders Hendriks Metaalrecycling. De finalewedstrijd was spannend want voor de wissel verloren wij met 6 punten verschil, maar na de wissel kwamen wij sterk terug. Helaas kwamen wij op het einde een paar puntjes tekort en mochten wij blij zijn met de tweede plaats. Onze geblesseerde Roy Stroeve mocht de prijs van € 60,– in ontvangst nemen. Het was weer een leuk toernooi met hele mooie wedstrijden en de 2e plaats hebben wij na afloop uitbundig gevierd met een hapje en een drankje.

Staand van links nateamfoto Vonktoernooi 19-06-2015 2e plaatsar rechts : Roy Stroeve, Jeroen Booij, Rick Gerrits, Gert Leferink en Albert Bosch.

Zittend van links naar rechts : Jan Smidt, Henk Bosman en Jelko Smidt.

Maandagavond 21:00-22:30

Een gezellige groep voornamelijk heren die elke week een balletje slaat. Er worden nieuwe enthousiaste leden gezocht!

Woensdagavond 20:30- 22:00 dames volleybal

Elke woensdagavond wordt getraind door een enthousiaste club dames. Een aantal doen mee binnen de knapper competitie voor recreanten als team STEVO. Dit jaar zijn de dames kampioen geworden in de derde klasse! Er worden nieuwe volleybalsters gezocht. Je mag zo een keer komen kijken en mee doen! Bel van te voren even met Sylvia van de Veen 06- 44 19 75 26!

ER WORDEN NIEUWE LEDEN GEZOCHT!!!

1426853598-IMG-20150319-WA0012