Het lidmaatschap

• 9 euro per maand voor de gym, work-out en hardlopen
  • 8 euro per maand voor de heren & dames volleybal
  • losse cursussen staan apart aangegeven
  • strippenkaart (50 euro voor 10 lessen), voor bodypump, steps/shape en pilates en bootcamp
  • abonnement (15 euro per maand oftewel voor maar 3,75 per les!) voor bodypump, steps/shape en pilates en bootcamp

Betaling vindt plaats d.m.v. automatische incasso.

Aan of afmelden

Aanmelden voor een sport kan altijd, de eerste 2 lessen kunnen vrijblijvend worden gevolgd. (muv bootcamp)

Afmelden voor een sport kan 2x per jaar, te weten vóór 1 juli/januari.

(Dit kan uitsluitend schriftelijk of per mail, info@sportverenigingsteenwijksmoer.nl).

Doe mee pas

Bij de SVS kan ook een lidmaatschap via de DOE MEE PAS geregeld worden. Zie voor meer informatie http://www.coevorden.nl/zorg-en-welzijn/doe-mee-pas.html

Sportvereniging Steenwijksmoer(SVS)
Een fijne kleine sportvereniging dichtbij voor alle inwoners van Steenwijksmoer en daarbuiten.  Jongens- en meisjes gym, work-out, volleybal of hardlopen; het is mogelijk bij de sportvereniging Steenwijksmoer. Er wordt gesport in het dorpshuis ‘de Schalm’ op recreatief niveau. Regelmatig worden korte cursussen georganiseerd om zoveel mogelijk aan te sluiten bij de wensen van de inwoners. In 2016 onder andere elliptigo rijden, yoga en zelfverdediging.
De sportvereniging heeft als doel zoveel mogelijk bewoners in beweging te krijgen. Daarbij staan ontmoeting en ook gezelligheid centraal. De lessen dragen bij aan de fitheid en de gezondheid. De contributie is zo laag mogelijk om de drempel te verlagen voor lidmaatschap.

Regels SVS
Om evt. misverstanden te voorkomen leggen we graag de belangrijkste regels vast. Deze zijn voor nieuwe leden ook terug te vinden op het inschrijfformulier.
• Eerste 2 lessen zijn gratis
• Lidmaatschap SVS is gebaseerd op 12 maanden contributie betalen
• Afmelden kan 2 x per jaar; vóór 1 januari/1 juli
• Betaling vindt plaats d.m.v. automatische incasso