Op vrijdag 27 april 2018 organiseert Sport Vereniging Steenwijksmoer een zeskamp bij het dorpshuis de Schalm in Steenwijksmoer.

Tijdens de jaarvergadering kwam het idee naar voren om weer een zeskamp te organiseren. Een werkgroep is gelijk in actie gekomen.

De zeskamp bestaat uit zes spelen die ieder team in een wedstrijdvorm zal afleggen. Welke spelen het gaan worden, is nog een grote verassing!

Zes teams worden door een teamcaptain samengesteld per straat of wijk van Steenwijksmoer. Eén van de teams is een vreemdelingenlegioen. Op deze manier kunnen mensen die voorheen in Steenwijksmoer hebben gewoond of op een andere manier betrokkenheid hebben bij Steenwijksmoer, ook deelnemen aan de zeskamp.

Een team bestaat uit 5 mannen, 5 vrouwen en 2 jongeren rond de leeftijd van 13 jaar.

Het inschrijfgeld bedraagt €2,- per deelnemer en deelname is op eigen risico.

De zeskamp start om 18.00 uur en aansluitend zal er een oranjefeest zijn in het Dorpshuis. Wesley Koel en Rick Vossebelt zullen de muziek verzorgen!

Aanmelden kan bij de teamcaptain van jouw straat of wijk of via info@sportverenigingsteenwijksmoer.nl.

Team                                         teamcaptain

Oude bouw/dreef                   Harold van Opzeeland

Nieuwbouw/kerkweg            Kim Roelofs

Hoofdweg                                Tim Bakker

Veenschapsweg                      Jessica Mittendorf

Vossebelt                                 Gijs Bosch

Vreemdelingenlegioen         Willy Voorstok

Hierbij de gegevens, zodat er contact opgenomen kan worden.

Harold van Opzeeland

06 31761970

Kim Roelofs
Tim Bakker
Jessica Mittendorff
Gijs Bosch
Willy Voorstok

50+ FIT

Afgelopen maandag 15 mei zijn de lessen succesvol begonnen. Heb je zin om mee te doen, kom gezellig langs.

50+ FIT

Wanneer:         1, 8, 15, 22 en 29 mei

Kosten:              €10, 00 in totaal voor alle 5 lessen

Tijd:                    11.00-12.00

Waar:                 Gymzaal, Dorpshuis de Schalm

VOOR MEER INFORMATIE EN AANMELDEN:

Overmaken per bank : NL19RABO0312645651 tbv SVS Steenwijksmoer OVV naam (plus graag even je naam en telefoonnummer mailen naar info@sportverenigingsteenwijksmoer.nl

Of bellen met Sanne Post 06 – 33165799

Vanwege het succes van vorig jaar ook dit jaar weer elliptigo rijden! Om dit door te kunnen laten gaan heeft de SVS een sponsor gevonden. Op deze manier kan het op dezelfde manier en kosten georganiseerd worden! Het elliptigo rijden wordt mede mogelijk gemaakt door budgetteerwerk.

Data: 3 mei, 10 mei, 17 mei, 7 juni en 14 juni

Kosten: €30 euro

Tijd: 19:00 -20:30

Start en finish bij dorpshuis de Schalm te Steenwijksmoer

Losse les: €7,50 euro (opgaven voor alle vijf keer hebben voorrang)

Opgeven:

Stuur een mail naar info@sportverenigingsteenwijksmoer.nl met je naam, telefoonnummer en geef aan of je het geld overmaakt (voorkeur!) of contant langs brengt. Even bellen kan ook met Natasja.

contant: inleveren bij Natasja van Veenen, pastoor J.H. Wesselstraat 18 Steenwijksmoer.

Vragen? Meer informatie? Natasja van Veenen 06- 83 23 28 25